Universul incearca sa-mi spuna ceva

28 Mai 2011

Mai intai a fost furnizorul de pixuri care mi-a dat o agenda pe care scrie „Fiecare idee merita notata. Scrie-o!”. Apoi un alt partener de afaceri mi-a facut cadou un jurnal personalizat cu numele meu pe coperta si intitulat „Jurnal de idei”. Dupa cateva zile am primit prin posta un carnet de la o agentie de publicitate pe care scrie „Chilli ideas” (pe fiecare pagina). Azi, la Bookfest, la standul unei edituri am mai primit inca un caiet A4 cadou cu titulatura „Meet the Thinkers”. Pe langa caiete, carnete si agendute am primit cadou si multe pixuri.

De unde trag concluzia ca:

1. Trebuie sa (ma) gandesc si sa produc idei.

2. Trebuie sa le scriu.

Universul ar face bine sa-mi trimita, pe langa caiete si pixuri, si ideile aferente. Asta daca e un Univers serios si nu ma ia la misto.

 

13 răspunsuri to “Universul incearca sa-mi spuna ceva”

  1. TheNutz said

    Toti astia de care povesteti sunt cititori anonimi de blog care iti trimit mesaje subliminale 🙂

  2. Lady Io said

    Perfect de acord cu @TheNutz

  3. Gilda said

    @TheNutz si LadyIo: Sa inteleg ca va numarati si voi printre conspirationisti? :))

  4. PeterG said

    Afirmatia lui TheNutz pare cat se poate de probabila.
    Pe de alta parte, tinand cont ca ai primit atatea instrumente de scris si un mic „top” de hartie, poate este un semn ca Universul doreste ca tu sa scrii o carte. Nu stiu, zic si eu. 😛

    • Gilda said

      Peter, imi place cum gandesti. 🙂 As a matter of fact, am o idee despre o carte. Acum astept ca Universul sa imi dea si niste timp sa o scriu in liniste. 😉

      • PeterG said

        In acest caz, promit ca voi incerca macar sa fiu printre primii cititoti ai cartii (indiferent de subiect). 😉

    • Gilda said

      Deci am macar un cititor asigurat. Asta e bine. Merci de incurajare. 🙂

  5. Lady Io said

    Ma inscriu si eu pe lista. Acum ai doi 😀

  6. Zazuza said

    mi-a zis universu’ sa te mai trag de maneca…

  7. […] In incheiere, de ce Smooth Operator? Pai nu stiu, sintagma asta mi-a venit in minte nu neaparat legata de celebrul cantec, ci mai mult in momentul cand am constientizat ca, atunci cand nu m-am mai luptat cu mine si cu situatiile si cu oamenii si am lasat garda jos si m-am relaxat (prea multe “si”-uri, dar cui ii mai pasa de stilul literar), ceea ce-mi doream a inceput sa apara, incet-incet, in viata mea. Nimic nu se poate face cu forta sau daca nu este momentul potrivit, cel putin nu ceva durabil si placut. Si asta nu este fatalism, ci doar adaptare si aliniere la… energia Universului (pana la urma, nu mi-a trimis degeaba toate caietele alea!). […]

Lasă un răspuns

